2011 m. balandžio 2 d., šeštadienis

Serialas "Giminės" tęsiasi :) Ferrero rocher giminaičiai


Šįkart gaminau šokoladinius mažulius, kurių skonis labai primena skaniuosius Ferrero rocher saldainius.
Receptuką radau Sonatinos bloge. Nesudėtingi produktai, nesudėtinga gamyba, tik saldainiukų formavimas man šiek tiek prakaito nugręžė- norėjosi kuo dailesnių rutuliukų , bet visa masė gan lipni buvo ir nepadėjo net sušlapintos rankos.Bet skonis tikrai vertas pastangų :) Aš šiek tiek koregavau, bet esmė liko ta pati.

 1 pakelis riešutinių vaflių "Klasika"
150 g skrudintų lazdyno riešutų be luobelės,
200 g riešutinio kremo Nutela, (aš dėjau pigesnį, ne Nutela)
150 g pieniško šokolado, (originaliam recepte dedamas juodasis šokoladas, aš maišiau juodą ir pienišką per puse), O rašau pienišką, nes man rodos, kad tikrieji ferrero yra su pieniško šokolado paviršium, arne?
1 v. š. sviesto arba aliejaus.

Jeigu riešutus turime nekepintus, tuomet juos paskrudinti orkaitėje keletą minučiu ar keptuvėje.Tik atsargiai , nes perkepę jie tampa kartūs.
 Ir tuomet nulupti luobelę, tiesiog su pirštais.Pasilikti maždaug 25 riešutus, o likusius susmulkinti gabaliukais (pusės saulėgrąžos dydžio). Vaflius sutraiškyti šakute, ir sudėti riešutinio kremo masę, viską išmaišyti.


Dalį smulkintų riešutų įmaišyti į vaflių ir kremo masę, likusią dalį suberti į šokoladą, kurį su šaukštu sviesto ištirpinam virš garų. Tuomet drėgnom rankom imam masės šaukštelį, formuojam rutuliuką-blyną, dedam riešutą ir vėl formuojam rutuliuką. Šį dedam su šaukštu į tirpinto šokolado masę, apvoliojam, sužvejojam ir dedam į kepimo popierium ištiestą indą atvėsimui. Ir taip visą  masę.Stingdyti šaldytuve, ir man jie skaniausi buvo po poros dienų, nes tą patį vakarą buvo dar minkštoki, antra dieną buvo labai saldūs, o trečią dieną man jie buvo jau tobuli- tokie subrendę, sukietėję, suskanėję, kaip tikri Ferrero saldainiai.
Ką  kitą sykį daryčiau kitaip? Į šokolado masę dėčiau daugiau aliejaus ar sviesto, nes šokoladas man buvo labai tirštas , sunku buvo saldainius apvolioti, ir jie man gavosi tokie"pasišiaušę" . Bet iš esmės -puikūs, ir kaip visada gamyba ir rutuliukų kočiojimas labai smagu.Ypač su vaikais ;) Skanaukite:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą