2011 m. rugpjūčio 25 d., ketvirtadienis

Braškiniai maskarponės ledai

Ar jūs perkate parduotuvėje ledus? Aš praktiškai nebe.. :) man taip smagu juos gaminti pačiai namie..juk taip paprasta..skanu..ir be jokių lecitinų tirštiklių kvapiklių ir kitų -iklių...:)  :) Kadangi išbandžiau jau nemažai ledų variacijų , tai turiu jau pasidariusi šiokias tokias išvadas.Naminiai ledai paprastai daromi iš plakamosios grietinėlės, tik jos, arba iš grietinėlės ir joje virtos trynių masės ( trynių masė būna kaip kisieliaus konsistencijos) ir žinoma priedai- uogos, šokoladas , karamelė..  Aš gaminu dar vieną variantą- ledus iš maskarponės. Man tai puiki alternatyva, kadangi aš nemėgstu ledų gamintų su kiaušiniais..man labai jaučiasi tie virti tryniai..ar juolab jeigu dar dedami žali baltymai - feee. Žodžiu mano ledų kredo- jokių kiaušinių leduose:)
Tai gal prie darbo? kol vasaros paskutinės valandos dar nesuskaičiuotos:)
400 g plakamos grietinėlės,
200 g kondensuoto pieno,
300 g maskarponės (galima ir rikotos, jei norisi mažiau riebių )
pora saujų braškių- šaldytų ar šviežių, (visada galima keisti uogas mėlynėmis, avietėmis)

Grietinėlę išplakame iki standumo, tuomet įmaišome kondensuotą pieną,  (galima tiesiog saldinti grietinėlę cukrumi, bet man kondensuotas ledams saldinti nepamainomas!) ir įmaišome maskarponės sūrį. Braškes ar kitas uogas sutriname, (jeigu norime vanilinių ledų , tiesiog nededame jokių uogų - irgi labai skanūs išeina su maskarpone ir vanile) ir įmaišome į masę. Ir viskas- labai paprasta ir greita, pilame į indelius šaldymui. Darant ledus namie, paprastai rekomenduojama ištraukti iš šaldiklio kas pusvalandį kelis kartus ledus paplakti mikseriu, arba bent jau pabadyti šakute, kad tolygiai sustingtų.  Aš į šiuos ledus dar įdėjau porą šaukštų šviežių apelsinų sulčių- tikrai nepagadino skonio! Kažkada dėjau citrinos- tuomet braškės ir citrina  man jau buvo per rūgštu. Dar esu dėjus dalį maskarponės ir dalį naturalaus jogurto- buvo tokie gaivesni, bet nė kiek neprastesni. O pats pačiausias man atradimas ledų skanavime-  ledus valgyti su natūralaus jogurto užpilu- pabandykite , nustebsite, kaip maloniai jis sugroja su saldžiais ledais.Malonaus mėgavimosi :)
 
   
    

1 komentaras: