2011 m. liepos 21 d., ketvirtadienis

Uogų "crumble"


Kol uogas galima valgyti tiesiai nuo krūmo, tol džiaugsmas, bet kadangi jų vasarinis gyvenimas toks trumpalaikis, tenka prigalvoti, kaip tą džiaugsmą perkelti nuo krūmo į virtuvę ir orkaitę:) Tikras gardumynas- crumble pie-  trupinių receptas, skolintas iš Beatos virtuvės trupininio obuolių pyrago, aš obuolius sumaniau išmainyti į sezono derlių- mėlynes ir avietes :) Iš visų trupinių (crumble) ant pyragų , kiek man yra tekę ragauti, šis receptas man pats pačiausias. O ir pasirinkimas ne labai didelis- dažniausiai trupininės tešlos receptą sudaro sviestas, miltai ir cukrus, dar kai kur kiaušinis,ar populiariosios manų kruopos, o šis turtingas avižiniais dribsniais, maltais ir drožliniais migdolais , žodžių tikų tikriausias gėris.
Naudokite kokias tik turite uogas- mėlynes, avietes, aš dar įpjausčiau obuolio puselę, slyvos, juodieji serbentai, vyšnios- viskas tinka, ką mėgstate.
Prireiks:
maždaug 3 stiklinių uogų , patalui gaminti.
40 g sviesto,
2 šaukštų cukraus,

Viską dedam į puodą ant nedidelės ugnies ir lengvai apie dešimt minučių patroškinam.
Dabar imamės trupinių:
150 g sviesto,
150 g miltų,
50 g maltų migdolų (manau ir kitokie riešutai lazdyno ar kt irgi tinka)
50 g avižinių dribsnių,
150 g cukraus (aš dėjau mažiau , nes man tikrai super saldu.saldžiamėgiams toks kiekis gal kaip tik:)
1 sauja migdolų drožlių.
Vanilinių ledų ar grietinėlės patiekti .

Visus birius produktus (išskyrus migdolų drožles) sumaišome su kubeliais pjaustytu sviestu, sutriname tarp pirštų , kad gautųsi trupinių masė. Tuomet dedame virtas uogas į indą (aš kepiau atskiruose suflė indeliuose, bet galima kepti ir vienoje didelėje pyrago formoje), ant uogų dedame trupinių sluoksnį, galima pabarstyti cinamono, ir užbarstome migdolų drožles.

Šaunam į 190 laipsnių orkaitę  45 minutėms. Iškepus dedam po ledų rutuliuką vienai porcijai, patiekiame karštą su šaukštu valgyti. Nors man labai skanu buvo jau ir atšąlęs.

Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą