2011 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Tobulas šokoladinis pyragas-braunis :)

Pagaliau prisiruošiau parašyti receptą:) nors pyragas jau senai pilvuose:) Turiu pasakyti esu išbandžiusi daugybę braunių receptų, ne visi tobuli , bet šitas vienas iš tikresnių ir mmmm.. gardesnių:) Man patinka, kad jis su švelniu šokoladinio glajaus "viršeliu", nors paprastai braunių paviršius būna toks apdžiuvęs ir susiraukšlėjęs, kaip kokios senos močiutės (paguglinkite vaizduose, pamatysit patys apie kokias aš čia močiutes sapalioju :):D
Be to , man patinka braunius laikyti šaldytuve, kad ir kokią savaitę- jeigu išsikepu tik sau, o nelaukiu svečių, tai savaitę ir mėgaujies- sulyg kiekviena diena jis dar skanesnis ir toks"brandesnis". Kaip sūris koks, ar vynas- kuo ilgiau laikai, tuo jis turtingesnis savo skoniu. Atsipjauni riekutę ir suvalgai mėgaudamasi kaip kokiu šokoladiniu saldainiu, prie pieniškos kavos, ar gali būti tobulesnis šokoladinio gardėsio išpildymas? :)
Taigi prie reikalo:

120 g juodojo šokolado,
110 g sviesto,
200g cukraus,
1 šaukštelis vanilės ekstrakto,
2 dideli kiaušiniai,
90 g miltų,
žiupsnelis druskos,
Mano trigrašis- aš mėgstu į braunį įdėti ko nors karamelinio- rududu, ar šįkart turėjau tik irisinės karvutės, tad sudėjau ją. Bet žinoma nebūtina dėti karamelinių pagardų -gaminkite pagal savo skonį.


Šokolado glajui:
90 g juodo šokolado,
80 ml plakamosios grietinėlės,
1 šaukštelis sviesto

Šokoladą ir sviestą ištirpinti, ir įmaišyti cukrų.
Kiaušinius išplakti su  vanilės ekstraktu ir supilti į sviesto ir šokolado masę.
Miltus sumaišyti su druska,ir suberti į šokolado masę, išmaišyti ir šauti į 170 laipsnių karštumo orkaitę 25 minutėm. (Prieš kepant aš dar įdėjau laužytos karvutės saldainių)
 

Šokolado glajui visus produktus ištirpinti ant nedidelės ugnies, supilti grietinėlę išmaišyti ir pavirti kelias minutes. Palikti atvėsti ir tuomet užtepti ant atvėsusio kepinio.

  
Pyragą dėti brandintis į šaldytuvą- bent parai, jeigu iškęsite :) Braunį galima netgi dėti į šaldiklį ir laikyti jame iki mėnesio.


Šaltinis:  Dovanos iš virtuvės

1 komentaras: