2011 m. birželio 26 d., sekmadienis

"Jamam" vasarą ir uogas :D

  Nežinau kaip kitiem, bet man vasara, tai ne atostogos, tai ne maudynės, tai ne uodai, bet UOGOS! Ir viskas su jomis! Aš kaip mažas vaikas laukiu kol prinoks braškės, tuomet kada gi jau tos žemuogės, o ir jau mėlynės...
Gal nebūtų tokio ypatingumo, jei tos uogos nebūtų tokios laikinos ir taip trumpai..juk tos pačios pačiausios yra tik nesenai skintos, šviežios , išlauktos, o jau šaldytos ir visokios kitokios uogieniškos gi jau nebe esmė :)!
Todėl , kol dar yra šviežių imam jautį už ragų , (oj, atsiprašau-imam uogas), ir gaminam skanumynus.
Ar jums būna taip , kad nusiperki parduotuvėje varškės, (gal išsikepsiu apkepą, ar varškėčių) , o iki to kepimo taip ir neprieini, tai tas tai anas? Man būna.Ir gan dažnai.Ir viskas baigiasi tuo , kad ateina laikas peržiūrėti pasibaigusius galiojimus ant pakelių, ir deja deja, kad ir kaip man skaudėtų širdį metant maistą į šiukšlinę, bet jis ten kartais nukeliauja...
Kad taip neatsitiktų, įsivedžiau sau naują strategiją su pieno produktais. Žodžiu jeigu matau , kad varškė šaldytuve pradeda jaustis vieniša, tuomet čiumpu ją, ir viską kas dar iš pieno produktų vienišauja (bet dar nepensijoj) imu- jogurto, grietinėlės, ar grietinės, maskarponės, ar net kefyro šlakelį. Viskas tinka- varškei į kompaniją idedam kelis šaukštus jogurto ar grietinės , cukraus pagal skonį, su blenderiu gerai išplakam ir turim masę, iš kurios bus labai paprastas ir gaivus uogų desertas.
Prireiks:
*Aprašytosios varškės masės,apie 300g
*Sausainių (ar džiuvėsėlių, ar bandelės padžiuvusios, tinka visi miltiniai saldėsiai , nes  juos trupinsim.)apie 100g
*Saujos norimų ir turimų uogų ar vaisių.
Į stiklinį indelį dedam šaukštą varškės, tuomet beriam sluoksnelį uogų  ar pjaustytų vaisių,(aš dėjau pjaustytus abrikosus)

Imam turimus sausainius (šikart dėjau damų pirštelius, kurių liko nuo tiramisu), trupinam pirštais ant uogų ar vaiių sluoksnio.
Tuomet pilam vėl sluoksnį varškės masės. Aš buvau padalinus masę į dvi dalis, ir vieną jų sutryniau blenderiu su keliom braškėm, kad taptų rožinės spalvos.Tad pas mane viršutinis sluoksnis rausvas :)
Ant viršaus beriame uogas, arba puošiame pjaustytais uogų ar vaisių gabaliukais. Aš puošiau braškėmis, kurias dar ant viršaus užpyliau želės cukraus, kad "viršelis " būtų blizgus ir dar labiau gundantis paragauti :) Galima mėtos lapelį uždėti, spalvų gama garantuota:)
Skanios vasaros, ir saldžių dienų! :)
Šaltinis: Iš galvos , ir šaldytuvo likučių :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą