2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Iš "Tinginių" serijos

Šio torčiaus  receptą papasakojo draugė Renata, jis labai paprastas, dar vienas iš "tinginių" serijos (ne žmonių tinginių , o pyragų pavadinimu Tinginys :)) Kai paragavom, tai iškart recepto paprašėm, nes labai jau norisi jo pasmaližiauti  dar ir dar kartą :) Darbo  ir sąnaudų mažai , o skonis tikrai  niami niami .Reikės:

Trupintų  sausainių 1,5 pakelio (aš maliau su kapokle, ir rinkausi Selgos sausainius- puse masės klasikinių, ir kita pusė- šokoladinių)
Indelio virto kondensuoto pieno (galima ir Rududu ,man asmeniškai skanesnis virtas namie:)
Ir pakelio (200 g) kambario temperatūros sviesto.

Trupintus (greičiau sumaltus) sausainius sumaišom su Rududu ir sviestu. Aš skirtingų spalvų sausainius maišiau atskirai, kad suformuotas torčius būtų dviejų spalvų sluoksnių. Taigi- visą masę krečiam į norimą indą ir formuojam tortuką. Papuošimas jau Jūsų fantazijai - aš gal šikart nelabai vykusiai vizualiai pasistengiau - aptepiau tirpintu šokoladu, bėriau aguonų ir migdolų drožlių, bet patikėkit, skonis atperka viską.
Kaip ir dera -palaikyti uždengtą šaltai , geriausia pernakt, ir ragaujam ;)
P.S. Iš mano minėtų proporcijų išeina  toks nedidelis pietų lėkštės dydžio tortukas. Jeigu norite standartinio dydžio torto , tuomet mažų mažiausiai reiktų viską dvigubinti. Bet gadangi jis gana saldus, daug  nesuvalgysi- gabaliuką prie arbatos, tai pasidaryt tokį nediduką, laukiant draugės, ar šeip turėt šaldytuve , kad paskanaut keletą vakarų -pats tas ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą